Oferta szkoleń

2 dni

Produktywność

Menedżerowie pracują w silnie zmiennym, złożonym środowisku, z ogromną ilością przeróżnych zadań, spotkań oraz e-maili, a w procesie edukacji nikt nie uczy, jak efektywnie radzić sobie z tym natłokiem informacji i interakcji. Często cierpi na tym czas pracy, a także życie prywatne. Chcemy zapełnić tę lukę i dać każdemu menedżerowi zestaw sprawdzonych narzędzi znacznie ułatwiających codzienną pracę.

Czytaj więcej

2 dni

Scrum i Agile

Scrum i Agile stają się coraz bardziej popularne i pomimo szeroko dostępnej wiedzy na ten temat niewiele ludzi „czuje” Scruma oraz wartości, jakimi się kieruje. Różne poziomy firmy inaczej rozumieją wdrażanie Scruma i dlatego powstają dysfunkcyjne hybrydy, z których nie jest zadowolone ani kierownictwo, ani pracownicy. Chcemy dostarczyć systematyczną wiedzę, popartą latami praktyki, a także dać poczucie samoorganizacji zespołu i innych kluczowych dla świata Agile wartości.

Czytaj więcej

6 miesięcy

Akademia Lidera

Bardzo niewiele firm wyposaża swoich menedżerów w niezbędne narzędzia. Brakuje systematycznych szkoleń i materiałów rozwijających kompetencje miękkie. W wyniku tego często pracują oni ponad miarę, poświęcając swoje życie prywatne, a rozwijają się chaotycznie – czytając książki i ucząc się z Internetu i uczestnictwa w konferencjach. Chcieliśmy to zmienić, tworząc efektywne szkolenie złożone z najlepszych, sprawdzonych technik z zakresu zarządzania projektami, produktywności osobistej i zespołowej, komunikacji oraz prezentacji.

Czytaj więcej

3 godziny

E-mail i kalendarz

Przeciętny manager dostaje ponad 15.000 e-maili rocznie. Jeśli dodamy do tego ponad 500 godzin spędzonych na spotkaniach, to oczywistym staje się, jak niezwykle ważne jest efektywne zarządzanie pocztą i kalendarzem.

Czytaj więcej

Ostatnio na blogu

Produktywność krok po kroku - dobre nawyki - okładka

Produktywność krok po kroku – jak zbudować dobre nawyki?

Od ponad 10 lat studiuję zagadnienia związane z produktywnością osobistą i zespołową, a od 2015 roku zajmuję się przekazywaniem tej wiedzy „na pełny etat”. Niezależnie od szkolonej firmy, grupy, miasta, czy wieku, ciągle obserwuję zestaw bardzo podobnych problemów. Jakie to problemy oraz jaki mam pomysł na ich rozwiązanie – o tym jest ten artykuł.

8 sposobów na nieefektywne spotkania

Ile spotkań w Twojej pracy jest naprawdę efektywnych?
Czy znasz to uczucie, że spotkanie się kończy, a Ty nie wiesz ani co ustaliliście, ani czy ruszyliście choć o krok do przodu?
Ile czasu i energii marnujemy tolerując beznadziejne zebrania?
Dlaczego ciągle czekamy aż ktoś coś z tym zrobi, zamiast sami ruszyć do działania?

Poznaj 8 sposobów na jakie można walczyć z nieefektywnymi spotkaniami i podeślij ten artykuł znajomemu, któremu mógłby się przydać. Może to Twój szef? 🙂

nawyki-okladka-blog

10 sposobów jak skutecznie wytwarzać dobre nawyki

Złe nawyki w naszym życiu kształtują się same, nieproszone. Dobre nawyki wytwarza się nam zwykle dość trudno. Dlaczego tak jest? Co możemy z tym zrobić? Jak nad tym w praktyce zapanować? W artykule przeczytasz o genezie problemów z nawykami, a także poznasz 10 kroków, które pomagają w kształtowaniu dobrych nawyków.

Masz jeszcze jakieś pytania?

Po prostu napisz do mnie. Odpowiadam na wszystkie maile.

Produktywni.pl Piotr Nabielec
ul. Smolki 12B/6B
30-513 Kraków